امام جمعه اهل سنت کرمانشاه حضور در انتخابات را یک وظیفه شرعی و ملی دانست و گفت : مطمئنا امروز ملت ایران و مردم کرمانشاه حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت : افرادی که به عنوان نماینده مردم وارد مجلس می‌شود بار سنگین مسوولیت بر دوش آن‌ها می‌افتد که باید مردم و خدمت به آنان را هیچگاه فدای منافع شخصی خود نکنند.

او خطاب به افرادی که به مجلس راه پیدا می‌کنند گفت : این افراد باید بدانند که مردم رکن و اساس کشور هستند و بی توجهی به آن‌ها زیان و خسارت را هم برای شخص و هم کشورمان به دنبال می‌آورد.

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: نماز که به عنوان یک عبادت بر مومنان واجب شده است پدیده‌ای مهم و تاثیر گذار است که توجه به آن برکات فراوان و بی توجهی به آن مشکلات و عواقبی در پی دارد.

ماموستا محمدی افزود: کسانی که از نماز دوری کرده و یا در انجام این فریضه سستی به خرج می‌دهند موجب از بین بردن برکت در زندگی، عدم استجابت دعا، بی بهره شدن از دعای صالحان و اجر و پاداش الهی و تنهایی در روز بلایا و مصیبت می‌شوند.

او از دیگر عواقب دوری از نماز را گرفتاری در روز قیامت، شدت و سختی در مرگ، غضب پروردگار و عذاب جهنم نام برد و گفت: در مقابل آن نماز به موقع و با خشوع و حضور قلب سرشار از خیر و برکت چه در دنیا، چه در هنگام مرگ و چه در روز قیامت است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه‌ها با ذکر تاریخچه فعالیت‌های آمریکا و برخی قدرت‌های جهانی برای سازش مابین فلسطینیان و رژیم صهیونیستی گفت: برنامه اخیر آمریکا در نهایت ظلم و ستم به مردم فلسطین و جانبداری کامل از رژیم غاصب صهیونیستی تهیه و تنظیم شده و توسط جامعه جهانی و دلسوزان مردم فلسطین مطرود و مردود است و لازم است این توطئه و نقشه آمریکا نیز با هوشیاری مسلمانان نقش بر آب شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.