فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مردم در سراسر کشور بویژه این استان در کمال آرامش با اختیار و شور و شوق به پای صندوق‌های رای آمده تا بار دیگر تیر محکمی بر پیکره دشمنان این نظام و انقلاب وارد کنند.

ملت ایران با حضور در انتخابات تیر محکمی بر پیکره دشمنان خواهند زدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سردار محمد قنبری  پس از انداختن رای خود به صندوق آرا گفت: مردم ایران اسلامی مسیرشان را انتخاب کردند و در این راه از هیچ چیزی ترس و واهمه ندارند و هرجا دشمنان این کشور تاکید زیادی داشته باشند مردم ضد آن عمل می‌کنند و این موضوع تا این لحظه ثابت شده است.

او گفت: امروز در پایان انتخابات به تمام دنیا نشان خواهیم داد که ملت ایران ملتی است که به فضل الهی تمام دشمنان را به زانو درآورده و برخلاف تبلیغات سوء دشمنان مشارکت بسیار خوبی در انتخابات داشته و دارند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: مردم این استان در کمال آرامش با اختیار و شور و شوق در صف‌های طولانی منتظر انداختن رای خود در صندوق‌ها هستند و امروز بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب روز جشن ملی جمهوری اسلامی است که با این جشن دشمنان را به نابودی خواهیم کشاند.

اوبا اشاره به نظم خوب انتخابات در سیستان و بلوچستان ادامه داد: اقدامات نیروی انتظامی از سه ماه پیش و همزمان با ثبت نام کاندیدا‌ها آغاز شده و تاکنون هیچ مورد خاص و موضوع انتظامی و امنیتی در استان نداشته‌ایم.

سردار قنبری بیان کرد: تمهیدات لازم برای امروز و بعد از انتخابات نیز اندیشیده شده و نظم ترافیکی، انتظامی و امنیتی در استان حاکم است و اشرافیت بسیار قوی و قابل قبولی با مشارکت همه دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و نظامی در استان برقرار می‌باشد و هیچگونه مشکل بی‌نظمی و ناامنی در استان نداشته‌ایم.

انتهای پیام/گ

وی گفت: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته یکی از امن‌ترین و سالمترین انتخابات را در این استان برگزار خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.