دادستان همدان از جمع آوری بنر‌های تبلیغی غیر مجاز نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

 بنر‌های تبلیغی غیرمجاز جمع‌آوری شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسن خانجانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان   بیان کرد: بنر تبلیغ چند تن از داوطلبان شبانه و در آخرین زمان قانونی تبلیغ به صورت گسترده نصب شده بود.

او اضافه کرد: این بنر‌های تبلیغی غیرمجاز در آخرین ساعات تبلیغ در مکان‌های غیر مجاز نصب شده بود که این بنر‌ها توسط ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی جمع آوری شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان افزود: گزارش یک مورد سرو شام توسط یکی از داوطلبان نمایندگی نیز گزارش شده است که در حال بررسی این موضوع هستیم.

خانجانی گفت: بر اساس تدابیر پیش بینی شده رستوران دار‌ها و تالار‌ها در زمان غیر قانونی تبلیغ، مجاز به دادن شام و نهار نبودند و پلیس اماکن نیز بر این موضوع با دقت نظارت می‌کرد.

او  ادامه داد: عمده‌ترین تخلف و پرونده‌ها متعلق به زمان قبل از آغاز رسمی تبلیغات بوده و در این یک هفته، تخلف قابل توجهی رخ نداده است.

دادستان همدان با بیان اینکه مشکل امنیتی در انتخابات رخ نداده است افزود: سوء استفاده از امکانات دولتی در زمینه تبلیغ گزارش شده که این موارد نیز در حال بررسی است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.