عضو هیات اجرایی شهرستان کرمان گفت: تاکنون هیچ حاشیه‌ای در برگزاری یازدهمین انتخابات مجلس وجود نداشته و مردم شهرستان کرمان از ساعات آغازین رای‌گیری به خوبی در صحنه حضور داشتند.

برگزاری انتخابات در شهر کرمان بدون هیچ حاشیه‌ایبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت‌الاسلام عباس توان، عضو هیات اجرایی شهرستان کرمان در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابیه شهرستان کرمان با اشاره به وحدت و همدلی بین هیات اجرایی و نظارت برانتخابات  استان کرمان گفت: حضور مردم کرمان به ویژه در گلزار شهدای کرمان در کنار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی از ساعات آغازین بی نظیر بوده است.

او با اشاره به اینکه فرماندار کرمان زمینه سازی‌ها و تدابیر مطلوبی را برای برگزاری این انتخابات در شهرستان‌های کرمان و راور اندیشیده اند افزود: از ساعت ۴ صبح امروز نماینده‌های فرماندار و اعضای شعب اقلام انتخاباتی را به شعب اخذ رای تحویل داده‌اند و راس ساعت ۸ تمام حوزه‌های اخذ رای حتی شعب سیار ما آماده بودند و این مهم نشان از تدابیر مطلوب در شهرستان‌های کرمان و راور بوده است.

عضو هیات اجرایی شهرستان کرمان به افزایش تعداد‌های صندوق‌های اخذ رای نسبت به سنوات گذشته اشاره کرد و بیان داشت: انتخابات اساسی‌ترین مساله در انقلاب و نظام است و مردم با صندوق رای سرنوشت خود را تعیین می‌کنند و قدرت نظام با انتخابات و با حضور مردم در پای صندوق‌های رای بیشتر می‌شود.

امروز دوم اسفند ماه ۳۱ نفر نامزد انتخاباتی در حوزه انتخابیه کرمان و راور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای کسب دو کرسی مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار