رئیس ستاد انتخابات کردستان گفت: صحنه انتخابات میعادگاه دیگری برای حضور مردم در صحنه سیاسی - اجتماعی کشور و نمایش اقتدار ملت ایران اســت.

حسین خوش اقبال در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، با بیان اینکه انتخابات، جشن ملی و مردمی در تعیین سرنوشت است، گفت: صحنه انتخابات میعادگاه دیگری برای حضور مردم در صحنه است.

او ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در انتخابات افزود:صفوف آحاد مردم در انتخابات نشان دهنده اتحاد، افزایش وحدت و امنیت ملی است.

رئیس ستاد انتخابات کردستان بیان کرد: مشارکت اقشار مختلف مردم آگاه، بصیر و هوشیار استان کردستان در این عرصه بار دیگر حماسه ماندگار سیاسی خلق خواهد کرد و به افتخارات نظام مقدس اسلامی خواهند افزود.

خوش اقبال گفت:انتظار می‌رود مردم در انتخاب خود بر شرایط داوطلب اصلح دقت کافی داشته باشند تا نمایندگانی که انتخاب می‌کنند بتوانند با برنامه ریزی و پشتکار امکان توسعه و پیشرفت متعالی استان و کشور را فراهم کنند.

او با اشاره به روند انتخابات در این استان یادآور شد: هم اکنون تمام شعب اخذ رای در حال جمع آوری آرای مردم هستند و روند انتخابات بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

خوش اقبال در خصوص ثبت انگشت در استامپ تاکید کرد: براساس اعلام ستاد انتخابات کشور این فرآیند اجباری نیست و رای دهندگان به صورت اختیاری می‌توانند نسبت به ثبت مهر اثر انگشت خود در برگ اخذ رای تصمیم بگیرند و از این بابت الزامی نیست.

رییس ستاد انتخابات کردستان همچنین در خصوص امنیت انتخابات افزود: علاوه بر نیرو‌های بسیج و مرزبانی، بیش از ۶ هزار مامور انتظامی عهده دار تامین امنیت انتخابات هستند و در شعب و سطح شهر‌ها و روستا‌ها نیز برای این ماموریت خود مستقر شده‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.