نمایش اقتدار و عزت ملی با مشارکت مردم در انتخابات

فرماندار بروجرد گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات نمایش عزت و اقتدار ملی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  رحیمی فرماندار بروجرد  امروز (۲ اسفند) در شعبه اخذ رای مالک اشتر در جمع خبرنگاران، با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات، افزود: حضور گسترده و پورشور مردم پای صندوق‌های رأی باعث افزایش اقتدار و عزت ملی می‌شود.

او اظهار داشت: مردم با حضور خود پای صندوق‌های رأی و انتخاب کاندیدای مورد نظر خود در پای صندوق‌های رأی در واقع خواسته‌ها و مطالبات خود را به نوعی بیان می‌کنند.

رحیمی با بیان اینکه مجلس خانه ملت، تجلی‌گاه عزت انقلاب اسلامی و تأمین کننده ویژه منافع عمومی است، خاطرنشان کرد: مجلس قوی و کارآمد نقش مهمی در دستیابی کشور به پیشرفت و تعالی دارد.

او حضور در انتخابات را نمایش پشتیبانی مردم از نظام مقدس اسلامی دانست وافزود: از مردم استان بویژه مردم بروجرد برای حضور دشمن شکن، آگاهانه و پرشور در انتخابات دعوت می‌کنم.

فرماندار بروجرد، مشارکت حداکثری را خنثی کننده توطئه‌های دشمنان دانست و افزود:مردم با حضور خود مشت محکمی را به دهان دشمنان انقلاب و نظام خواهد بود.

رحیمی با بیان اینکه امروز دشمنان تلاش می‌کنند در قالب توطئه‌های مختلف مردم در انتخابات شرکت نکنند، افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور خود، بار دیگر مشتی محکم به توطئه‌های دشمنان زده و آگاهانه با انتخاب اصلح افراد توانمند را راهی خانه ملت کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.