استاندار خراسان رضوی:

نشاط انتخاباتی خوبی در خراسان رضوی وجود دارد

استاندار خراسان رضوی گفت: نشاط انتخاباتی خوبی در سطح استان وجود دارد و میزان مشارکت مردم استان در انتخابات، بالا است.

نشاط انتخاباتی خوبی در خراسان رضوی وجود داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی با حضور در ستاد انتخابات استانداری در جمع اصحاب رسانه،گفت: مجلس شورای اسلامی جایگاه بسیار مهمی دارد چرا که ضمن تعیین کابینه دولت، قانون‌گذاری کرده و یا حتی قوانین را تغییر می‌دهد.

او با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از فضای کسب و کار کشور به مجلس شورای اسلامی مرتبط است، تصریح کرد: امیدوارم مردم خراسان رضوی مثل گذشته نمایندگان شایسته‌ای را انتخاب کنند و شاهد مشارکت گسترده‌ای در انتخابات باشیم.

رزم‌حسینی با بیان اینکه تعداد چهار هزار و ۲۳ صندوق اخذ رای استان به شبکه سامانه جامع انتخابات متصل است، افزود: تمامی این صندوق‌ها را رصد می‌کنیم و تعداد افرادی که رای می‌دهند در سامانه ثبت خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: در ارتباطی که با فرمانداران استان طی چند روز گذشته داشتم، نشاط انتخاباتی خوبی را در سطح استان مشاهده کردم و امیدوارم میزان مشارکت مردم در این انتخابات بالا باشد.

او با اشاره به اینکه امروز نیازمند حضور فعال مردم در صحنه هستیم، تصریح کرد: با توجه به فشار‌های ناجوانمردانه بین المللی که بر اقتصاد ایران وارد می‌شود، ان‌شاءالله این انتخابات باشکوه تاثیر بسیار خوبی در آینده کشور داشته باشد.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.