نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با قدردانی از تلاش‌ها و حضور پررنگ نیروی انتظامی در امر انتخابات بر لزوم برخورد قاطعانه پلیس با کسانی که بخواهند چهره انتخابات را با تخلفات انتخاباتی آلوده کنند، تاکید کرد.

لزوم برخورد قاطعانه پلیس با کسانی که در صدد آلوده کردن چهره انتخابات هستند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛حجت الاسلام و المسلمین  نوراله کریمی تبار  نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام  گفت: سرنوشت هر جامعه‌ای به دست افراد آن جامعه رقم می‌خورد.

او ادامه داد: در شرایطی که امروز سرنوشت کشور برای سال‌های متمادی تعیین می‌شود بایستی هر فرد به اندازه توانایی خودش در سرنوشت شان تاثیر گزار باشد.

امام جمعه ایلام با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری برای مشارکت حداکثری در امر انتخابات بیان کرد: حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است و همه کسانی که عزت و اقتدار ایران اسلامی را می‌خواهند بایستی در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

وی در ادامه به نقش فوق العاده نیروی انتظامی در امر برگزاری انتخابات اشاره و اضافه کرد: مسئولیت تامین امنیت انتخابات بسیار سنگین است و نیروی انتظامی به خوبی از عهده این مسئولیت برآمده است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: نیروی انتظامی بایستی فضای انتخابات را به گونه‌ای رصد کند که اگر احیانا کسانی بخواهند چهره انتخابات را با تخلفات انتخاباتی آلوده نماید قاطعانه برخورد کند.

او با اشاره به سوء استفاده احتمالی برخی افراد برای خرید و فروش آراء بر لزوم برخورد قاطع و قانونی با اینگونه افراد تاکید کرد.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: مهمترین نقشی که نیروی انتظامی در استان ایلام برعهده دارد این است که برخی تخلفات در دوره‌های گذشته تکرار نشود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.