استاندار ایلام با بیان اینکه رسالت اصلی تامین امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است، گفت:نیروی انتظامی خدا را شکر در همه صجنه‌ها پیشتاز بوده است.

رسالت اصلی تامین امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است

قاسم سلیمانی استاندار ایلام دشتکی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت:نیروی انتظامی در استان ایلام در اربعین و همچنین مسائل اجتماعی و امنیتی خیلی قوی عمل کرد و با حضور در بین مردم، با برخورد خوب و اقناع سازی، حوادث پیش آمده را مدیریت کرد.

او افزود: در مسئله انتخابات هم رسالت اصلی امنیت صندوق‌های اخذ رآی و هم امنیت و آرامش مردم بر عهده نیروی انتظامی است و بقیه قوا همانند ارتش، سپاه و بسیج در حمایت از نیروی انتظامی انشاالله امنیت را برقرار می‌کنند.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به حضور خوب حضور مردم اشاره کرد و ادامه داد: از مدت‌ها پیش، حضور مردم را آموزش دادیم تبلیغ و ترویج کردیم و انشاء ا.. امروز شاهد حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای حضور مردم هستیم.

او با بیان اینکه مسئولان بایستی خودشان اول حضور داشته باشند که مردم هم حرکت بکنند، اضافه کرد:ایلام در طول دوران تاریخ مرزبان و حافظ کشور بودند و الان هم محافظ کشور و نظام هستند و در صحنه‌های مختلف، پرشور و با همه توان حرکت کرده اند.

استاندار ایلام یادآور شد: در صحنه‌های مختلف، همانند جبهه و جنگ، انتخابات مختلف و ایام الله‌ها شاهد حضور با شکوه و دشمن شکن مردم ایلام بوده وامروز نیز در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم.

او عنوان کرد: تلاش‌های بسیار خوبی شکل گرفته که مردم حضور داشته باشند و مقدمات فراهم شده و پیش‌بینی می‌کنیم که انشاءالله حضورمان حدنصاب دوره‌های قبل را داشته باشد.

سلیمانی اظهار کرد: حضور حداکثری مردم علاوه بر اینکه می‌تواند به انسجام ملی و وحدت همگانی کمک کند، پایگاه و جایگاه ما را در سطح بین‌المللی تقویت می‌کند و طمع دشمنان را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.