انتخابات نشانه قدرت و همبستگی مردم است

استاندار یزد گفت: انتخابات نشانه قدرت، وحدت و همبستگی مردم است و امیدوارم نمایندگان منتخب برای رفع مشکلات مردم کوشا باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، محمد علی طالبی استاندار یزد در جمع رأی دهندگان مسجد حظیره یزد، گفت:  مشارکت مردم در انتخابات پشتوانه نظام جمهوری اسلامی است.

او افزود: فراز و نشیب‌ها و شیرینی و تلخی‌های فراوانی را پشت سر گذاشتیم و امروز می‌خواهیم شیرینی زحمات خود را با حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رای در یافت کنیم.

طالبی گفت: زمانی که دشمن همه برنامه ریزی هایش را می‌کند تا حرکت رو به جلو مردم را متوقف کند اهمیت رای و مشارکت مردم بیشتر می‌شود.

او ادامه داد: دشمن تلاش کرد با توسل به تروریسم آشکار و شهادت سردار سلیمانی مشارکت مردمی را کاهش دهد و با کم کردن پشتوانه مردمی
نظام، اعتبار نظام اسلامی را هدف قرار دهد در حالی که مردم ما با احساس مسئولیت ملی و حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی پاسخ محکمی به دشمن می‌دهند.

استاندار افزود: تاثیر حضور مردم در معادلات منطقه را خواهیم دید و راه از گذشته هموار تر خواهد شد.

طالبی با اشاره به زمان بندی برای  انتخابات و تمهیدات پیش بینی شده، گفت: حضور مردم در انتخابات نشانه قدرت، وحدت و همبستگی ملی است و امیدوارم نمایندگان منتخب برای رفع مشکلات مردم یزد و کشور کوشا باشند و برای حصول منافع مردم در سطح ملی پشتوانه خوبی فراهم آوردند.

طالبی ادامه داد: همه تمهیدات لازم برای ثبت رأی مردم فراهم شده و عوامل اجرایی و نظارت صیانت لازم از رای مردم را خواهند داشت و امروز جلوه اراده مردمی آشکار می‌شود.

او تصریح کرد: مسئولیت ما با این انتخاب به پایان نمی‌رسد و این انتخاب شروع و تقویت مجدد همدلی‌ها برای پیشرفت بیشتر استان است.

استاندار گفت: ما نقطه شروع و عطفی را برای حرکت رو به جلو استان از همین انتخابات خواهیم داشت.

استاندار یزد ایستادن در صف انتخابات و معطلی آن را دلپذیر دانست و از مردم خواست از همین ساعات اولیه پای صندوق حاضر شوند و رأی دادن را به ساعات آخر رأی گیری موکول نکنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.