وزیر امور خارجه گفت: حضور مردم در انتخابات، کمک به سربازان جبهه دیپلماسی در جهت حفظ منافع ملی کشورمان است.

حضور مردم در انتخابات به سربازان جبهه دیپلماسی کمک می‌کند از منافع ملی کشورمان دفاع کنندمحمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز در با حضور در حسینیه جماران درباره حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری انتخابات و اهمیت حضور در آن گفت: انتخابات در واقع نشان دهنده قدرت ملی به همه دنیاست؛ مردم ما در گذشته هم باوجود تفاوت دیدگاه‌ها و برخی دلخوری‌های خانوادگی که داشتند، با حضور پر انتخابات به دنیا نشان دادند، سیاست‌هایی که برای فشار بر این مردم طراحی شده هیچ اثری ندارد.

او ادامه داد: می‌دانیم که آمریکا با اعمال تروریسم اقتصادی مردم را نشانه گرفته و ادعا می‌کند که فشار حداکثری باعث شده تا بتواند سیاست‌های خود را پیش ببرد. حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده این است که مردم ما با همه شکایت‌های داخلی خود وقتی برای عزت و اقتدار ملی موضوعی مطرح شود در صحنه حضور دارند.

وزیر خارجه کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات به ما سربازان جبهه دیپلماسی کمک می‌کند تا بتوانیم با اتکا به مردم از منافع ملی کشورمان به نحو احسن دفاع کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار