نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی رای خود را به صندوق انداخت

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با حضور در مصلی امام خمینی رای خود را به صندوق انداخت .

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی رای خود را به صندوق انداختبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه صبح روز جمعه در نخستین دقایق آغاز رای‌گیری در مسجد قائم منطقه فرهنگیان ارومیه حضور یافت و در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرد.

او برای حضور در این انتخابات، در صف مربوط به شهروندان ایستاده بود و پس از رسیدن نوبت خود، در این انتخابات حضور یافت.

امام جمعه ارومیه پس از شرکت در انتخابات به خبرنگاران گفت: حضور پرشور در این دوره از انتخابات، وظیفه ای شرعی و ملی است و مردم نیز باید با همه توان در آن حاضر باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی افزود: ملت بزرگوار ایران اسلامی در انتخابات امروز، اقتدار نظام و قدرت سیاسی کشور را بار دیگر به نمایش می‌گذارند.

او بیان کرد: مردم عزیز ایران همواره بصیر و بینا بوده و در همه مقاطع که نیاز به حضور وجود داشته باشند، حاضر بوده و ولایتمداری خود را نشان داده‌اند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به حضور پرشور مردم در آیین تشییع پیکر شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی و راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه داد: امروز نیز مردم ایران و آذربایجان‌غربی، حضوری حماسی در انتخابات از خود نشان خواهند داد.

انتهای پیام / ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.