انتقاد تند ترامپ از اهدای جایزه اسکار به کره جنوبی + فیلم

رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی انتخاباتی در کلرادو با انتقاد شدید از آکادمی اسکار، اهدای جایزه ادبی اسکار برای بهترین فیلم سال به کره جنوبی را زیر سوال برد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی انتخاباتی خود در ایالت کلرادوبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی انتخاباتی خود در ایالت کلرادو برای رقابت در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور، با انتقاد شدید از اهدای جایزه ادبی اسکار به فلیمی از کره جنوبی گفت: «دیدید آکادمی اسکار امسال چقدر بد برگزار شد؟ [با لحنی تمسخرآمیز] و برنده آن یک فیلم از کره جنوبی بود!»

ترامپ با زیر سوال بردن اهدای جایزه اسکار برای بهترین فیلم سال به کره جنوبی، گفت: «موضوع آن فیلم (انگل) درباره چه مزخرفی بود؟ ما به اندازه کافی با کره جنوبی در تجارت مشکل داریم. اما آکادمی اسکار جایزه بهترین فیلم سال را به آن‌ها داد. آیا این کار درست بود؟»


بیشتر بخوانید: ترامپ رقبایش را با الفاظ زشتی خطاب کرد

انتقاد سناتور سندرز از وضع سلامت در آمریکا در مناظره انتخاباتی


ترامپ مدعی شد: «با وجود این‌همه فیلمِ عالی، در مراسم اسکار امسال اعلام شد که فیلمِ برنده، ساختِ کره جنوبی است! اول فکر کردم که آن‌ها جایزه بهترین فیلم خارجی را به آن داده‌اند. اما نه [آن‌ها اسکارِ بهترین فیلم سال را به آن اهدا کردند.] آیا قبلا چنین چیزی اتفاق افتاده بود؟!»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار