استاندار چهارمحال و بختیاری، بر اصل امانت داری و بی طرفی از سوی عوامل برگزاری انتخابات تأکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با نمایندگان ویژه شورای نگهبان که از تهران به این استان سفر کرده بودند اظهار داشت: امانت داری رأی مردم و برگزاری انتخاباتی در شأن و منزلت نظام اسلامی از مهمترین وظایف عوامل برگزاری انتخابات  است.

او افزود: ستاد انتخابات و هیئت‌های نظارتی شأنی جز امانتداری و برگزاری انتخاباتی سالم و امن ندارند و از همین رو شایسته است که در این خصوص اهتمام ویژه‌ای به کار گرفته شود.

عباسی اضافه کرد: از ابتدای شکل گیری ستاد انتخابات در این استان تا کنون تلاش شده تا زمینه برگزاری یک انتخابات سالم، امن و حداکثری در استان فراهم شود تا مردم امروز دوم اسفند ۹۸ با خیالی راحت و متناسب با نظر و عقیده خود پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

او ادامه داد: برگزاری انتخابات سالم و تأمین امنیت انتخابات از دغدغه‌های مهم ستاد انتخابات است و علاوه بر آن بر حسن رفتار و تبلیغات نامزد‌ها و طرفداران آن‌ها نظارت مستمری انجام گرفت.

در این نشست با تاکید بر اصل امانت‌داری و بی‌طرفی و رعایت کامل قانون از سوی عوامل برگزاری انتخابات، نسبت به شکل گیری حماسه‌ای ماندگار در روز دوم اسفند ابراز امیدواری شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار