با حضور پرشور مردم در انتخابات، رویای چندین ساله دشمنانان رنگ می‌بازد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: با حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس یازدهم، رویای چندین ساله دشمنان نظام و انقلاب رنگ می بازد.

با حضور پرشور مردم در انتخابات، رویای چندین ساله دشمنانان رنگ می‌بازدحجت الاسلام حسین زارع زاده مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، به ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام و انقلاب سال‌های سال است که با صرف هزینه‌های هنگفت و یاوه گویی‌های پی در پی سعی در زیر سوال بردن عزت و اقتدار انقلاب اسلامی دارند، اما به خواست خدا و بصیرت مردم این رویای چندساله تحقق نخواهد یافت.

حجت الاسلام زارع زاده با بیان اینکه چشم جهانیان به انتخابات کشورمان دوخته شده است، افزود: قطعا مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی با حضور باشکوه خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی ضمن خلق حماسه‌ای دیگر، سیلی محکمی به صورت دشمنان خواهند زد.

او با تاکید بر اینکه حضور حداکثری در انتخابات خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است، اظهارداشت: باید افرادی به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند که ضمن کاردانی و احساس مسئولیت، صلاحیت اخذ نظرات تخصصی در زمینه‌های مختلف را داشته باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد اضافه کرد: امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد فردا؛ دوم اسفندماه میزبان رای دهندگان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

حجت الاسم زارع زاده با اشاره به اینکه رای گیری پس از قرائت دعای پرفیض ندبه آغاز خواهد شد، افزود: رای گیری به صورت زنده از شبکه یزد و شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار