معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام از فراخوان اعزام به خدمت مشمولان لیسانس، فوق لیسانس و دکتری دراسفند ماه ۹۸ خبر داد.

فراخوان مشمولان لیسانس، فوق لیسانس و دکتری در استان ایلام

سرهنگ جعفر فیضی معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: کلیه مشمولان غایب و غیر غایب استان در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم وچهارم اسفند ماه ۹۸ دریافت کرده اند، می‌بایست راس ساعت ۷ صبح روزیکشنبه مورخه چهارم اسفندماه سال جاری به معاونت وظیفه عمومی استان ایلام واقع در ایلام، بلوار شهید بهشتی، خیابان شهروند مراجعه، تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان اضافه کرد: افرادی که به هر دلیل تا کنون موفق به دریافت برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح نشده اند، می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس+۱۰) مراجعه و پس از دریافت برگه مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

سرهنگ فیضی با اشاره به این مطلب که عدم حضور بموقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود، افزود: مشمولان می‌بایست در روز اعزام، مدارک شناسایی (شناسنامه، کارت ملی، سرباز کارت بانک سپه، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی به مرکز آموزش، معرفی نامه پلیس+۱۰) به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.