کارکرد دستگاه‌های احراز هویت برخط برای رأی دهندگان چیست؟

مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات خراسان رضوی کارکرد دستگاه‌های احراز هویت برخط را برای رای دهندگان تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا روح بخش مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به کارکرد‌های دستگاه احراز هویت برخط، گفت: براساس برنامه‌ریزی و تمهیدات اتخاذ شده از سه مسیر ارتباطی مستقل، امکان برقراری ارتباط بین دستگاه‌های احراز هویت برخط مستقر در کلیه شعب اخذ رای استان با وزارت کشور برقرار شده و به هیچ عنوان از ارتباطات اینترنتی استفاده نخواهد شد.

او ادامه داد: دستگاه‌های احراز هویت این امکان را دارند که بصورت برخط "آنلاین" و آفلاین امکان استعلام از رای دهندگان را فراهم سازند.

مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: دستگاه احزار هویت برخط علاوه بر کنترل‌های سنتی گذشته بصورت الکترونیکی و مکانیزه از اینکه فردی بخواهد چند بار رای دهد و یا شناسنامه نامعتبر و فوتی ارائه کند، جلوگیری می‌کند و امکان اخذ رای از افرادی که به سن قانونی نرسیده‌اند را نیز سلب می‌کند.

روح بخش در خصوص قابلیت دستگاه‌های احراز هویت برخط، افزود: این دستگاه به صفحه ال سی دی، صفحه کلید، اسکنر، پرینتر، باتری داخلی، مودم، آنتن، قابلیت دریافت کارت‌های هوشمند و پورت‌های ارتباطی گوناگون تجهیز شده و از طرفی هم مجوز‌های امنیتی لازم را دارد.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار