وجود تنظیمات خاص صوتی در کنسول بعدی مایکروسافت

یکی از منابع معتبر اعلام کرد که نسل بعدی کنسول شرکت مایکروسافت دارای تنظیمات بسیار خاصی خواهد بود.

وجود تنظیمات خاص صوتی در کنسول بعدی مایکروسافتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند وقتی است که اخبار مربوط به نسل بعدی کنسول‌ها به مهم‌ترین اخبار دنیای عناوین رایانه‌ای تبدیل شده و گیمر‌ها به شدت اخبار این حوزه را دنبال می‌کنند. شرکت مایکروسافت نزدیک به دو ماه پیش به طور ناگهانی از کنسول خود پرده برداری و ظاهر این کنسول را به گیمر‌ها نشان داد، اما حرفی از جزییات سخت افزاری این کنسول نزد. در حال حاضر از تنها اطلاعات در دسترس از ویژگی‌های سخت افزاری این کنسول می‌توان به سازگاری با عناوین نسل فعلی کنسول مایکروسافت و مدل احتمالی CPU این کنسول اشاره کرد.

اما به تازگی خبری در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند نسل جدید کنسول مایکروسافت تمرکز بسیار بالایی روی صدا و کیفیت آن خواهد داشت. ظاهرا قرار است در مراسم Game Developer Conference که در سال جاری برگزار خواهد شد، شرکت مایکروسافت کنفرانسی داشته باشد و در آن میزان تمرکز خود روی کیفیت صدای این کنسول و همچنین تنظیمات مربوط به این بخش از کنسول را به نمایش بگذارد.

وجود تنظیمات خاص صوتی در کنسول بعدی مایکروسافت

همچنین ظاهرا در این کنسول از قابلیتی با عنوان dedicated hardware-acceleration استفاده شده است که می‌توان حجم صدای کنسول را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد. هنوز مشخص نیست که این قابلیت چه تغییری در کنسول ایجاد خواهد کرد و به چه صورتی در کنسول فعال خواهد شد.


بیشتر بخوانید: ظاهر شدن شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو در تصاویر تبلیغاتی


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کنسول و همچنین قابلیت صوتی جدیدی که هنوز هیچ اطلاعاتی از آن توسط مایکروسافت در فضای مجازی منتشر نشده است، باید تا زمان برگزاری مراسم GDC در ۱۸ مارس سال جاری منتظر ماند. همچنین برخی از منابع معتبر اعلام کردند که مایکروسافت قصد دارد کنسول خود را در تعطیلات این فصل وارد بازار کند؛ با این حال اتظار می‌رود تمامی اطلاعات مورد نیاز از کنسول جدید مایکروسافت در کنفرانس این شرکت اعلام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار