مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: قرارداد همکاری میراث فرهنگی با بنیاد تعاون زندانیان اردبیل منعقد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل امروز در جلسه با مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان استان اردبیل با اشاره به اهمیت اشتغال‌زایی برای اقشار آسیب دیده، گفت: این قرارداد در راستای به کارگیری ظرفیت زندانیان جرایم مالی و غیرعمد در حوزه تولید صنایع دستی جهت ایجاد اشتغال آنها منعقد می‌شود.

او با تاکید به اینکه بسیاری از زندانیان در زندانهای استان می‌توانند مولد خوبی برای تولید باشند، افزود: اداره کل میر اث فرهنگی استان نیز آماده به کار گیری امکانات خود برای اشتغال‌زایی زندانیان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: این مجموعه در نظر دارد از ابتدای سال آینده کلاس‌های رایگان در رشته‌های مختلف صنایع دستی برای زندانیان برگزار کند.

فلاحی با تاکید به اینکه اشتغال زایی در بخش صنایع دستی با هزینه اندک انجام می‌شود، افزود: از سویی با توجه به اینکه به سادگی تولیدات صنایع دستی وارد بازار می‌شود، می‌توان از این مسیر مهارت آموزی و اشتغال زایی زندانیان را دنبال کرد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.