چهارمحال و بختیاری نوروز امسال با برند و شعار «بهشت طبیعت گردی ایران» میزبان مسافران و گردشگران داخلی و خارجی خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهرداد جوادی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: این استان نوروز امسال با برند و شعار «بهشت طبیعت گردی ایران» میزبان مسافران و گردشگران داخلی و خارجی خواهد بود.

او افزود: هیچ کدام از واحد‌های اقامتی استان اجازه افزایش قیمت و گران فروشی در نوروز ۱۳۹۹ را ندارند و این موضوع از سوی وزارتخانه نیز به آن‌ها ابلاغ شده است.

جوادی اضافه کرد: نرخ نامه‌های مصوب واحد‌های اقامتی شامل هتل، هتل آپارتمان، مجتمع‌های گردشگری، رستوران‌ه‌ای بین راهی و سفره خانه‌ها که به طور معمول در شهریور هر سال ابلاغ می‌شود، امسال نیز انجام و برنامه ریزی برای بازدید‌های مشترک با سایر دستگاه‌های اجرایی انجام شده است.

او ادامه داد: همچنین بازدید از تمامی تأسیسات گردشگری استان در نوروز ۱۳۹۹ در دو مرحله از سوی چهار گروه بازرسی برنامه ریزی شده که به کنترل نرخ نامه‌های مصوب، نصب پروانه بهره برداری، تمدید کارت بهداشتی، بررسی کمیت و کیفیت اغذیه و رعایت نکات بهداشتی در این واحد‌ها می‌پردازند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار