رای اولی‌ها در شادگان چند نفر هستند؟

فرماندار شادگان تعداد رای اولی‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید حاجیان فرماندار شادگان با بیان اینکه رای اولی‌های این شهرستان با حضور حماسی خود برای نحستین بار با مشارکت اجتماعی در تعیین سرنوشت خود شرکت می‌کنند، گفت: ۱۴ هزار و ۹۶۶ نفر در شادگان به عنوان رای اولی، فردا جمعه برای اولین بار شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تجربه می‌کنند.

او اظهار داشت: دانش‌آموزان و رای اولی‌ها در جامعه به عنوان سفیران برگزاری انتخابات هستند و باید به صورت آگاهانه برای مشارکت اقشار مختلف مردم فعالیت کنند.

حاجیان تصریح کرد: بی شک حضور این تعداد از رای اولی‌ها در انتخابات این دوره می‌تواند در افزایش نشاط و شور انتخابات موثر باشد.

فرماندار شادگان بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران متکی به آرای مردم است و انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و شرکت در انتخابات را باید جز وظایف اجتماعی بدانیم و همه مکلف هستند که در سرنوشت خود مشارکت کنند.

۹۷ هزار و ۹۲۰ نفر در شهرستان شادگان شرایط لازم برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه را دارند.

۲ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و انتظامی مسئولیت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۲۵ شعبه اخذ رای در شهر و روستا‌های شادگان برعهده دارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.