نمایش «هزار یکمین شکار» به ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان آفتاب زاگرس راه یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایش «هزار و یکمین شکار» به نویسندگی نعمت زمان پور و کارگردانی مصطفی محمدی کاری از گروه نمایش آستاره فارسان به ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان آفتاب زاگرس راه یافت.

او افزود: «هزار و یکمین شکار» مصطفی محمدی کارگردان نمایش، بعد از بازنویسی این اثر نمایشی آن را با تعدادی از بازیگران معلول و حرفه‌ای تئاتر فارسان به روی صحنه برده و اکنون برای شرکت در جشنواره پذیرفته شده است.

فرجی اضافه کرد: داستان آن درباره خان یک آبادی است که هزار و یک شکار می‌کند و به دلیل شکار‌های زیاد او، تمام مردم آبادی طلسم می‌شوند و دختر خان با معشوق خود برای رفع این طلسم تلاش‌های زیادی می‌کند که در نهایت موفق شده، ولی به دست خان کشته می‌شوند و خان برای کشتن دختر خود دیوانه می‌شود و سر به کوه و بیابان می‌گذارد.

او ادامه داد: در این اثر نمایشی حجت یدالهی، فهیمه خسروی، فرزاد جهانبازی، محسن ریاحی، امیر اسدی، سمیه تیموری، پری امیری، تهمینه قاسمپور و زهرا عیدی وندی به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

فرجی گفت: از دیگر عوامل این اثر نمایشی می‌توان به حجت یدالهی و فرزاد جهانبازی طراحان صحنه، زهراعزیزیان طراح نور، فاطمه حیدری طراح لباس و مصطفی محمدی ساخت و اجرای موسیقی اشاره کرد.

او افزود: ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان آفتاب زاگرس در سه مجموعه تئاتر شهر، حوزه هنری و سالن خورشید مشهد ۴ تا ۷ اسفند ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.