جزئیات و نحوه ثبت نام برای دریافت دعوتنانه مهمانسرای حضرت از طریق «نرم افزار نعیم رضوان» و یا «ارسال پیامک» را در متن زیر بخوانید.

چگونه دعوتنامه مهمانسرای حضرت رضا (ع) را بگیریم؟به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی امینی گازار مدیر پشتیبانی سازمان حرم مطهر رضوی با تشریح نحوه دریافت دعوت‌نامه مهمانسرای حضرت توسط زائران بارگاه منور رضوی، گفت: آستان قدس رضوی در راستای ایجاد فرصت برابر جهت بهره‌مندی تمامی زائران امام رئوف علیه‌السلام از مهمانسرای حرم مطهر، با طراحی نرم افزار «نعیم رضوان» تلاش کرده تا تحولی در توزیع عادلانه دعوت‌نامه مهمانسرای حضرتی ایجاد کند.

او ادامه داد: در این روش کد ملی هر فرد مبنای توزیع غذای حضرتی قرار داده شده است و هر شخص با کد ملی خود می‌تواند از فرصت تنعم از غذای متبرک حضرت بهره‌مند شود.

مدیر پشتیبانی سازمان حرم مطهر رضوی گفت: در این شیوه نوین کاربران نرم افزار "نعیم رضوان"، هنگامی که وارد حرم مطهر می‌شوند، با فعال کردن موقعیت مکانی "location" گوشی همراه خود و ثبت درخواست در این نرم افزار در فهرست انتظار قرعه‌کشی روزانه حرم مطهر قرار می‌گیرند و در صورت انتخاب شدن، امکان بهره‌مندی از سفره اطعام رضوی برای خود و همراهانی که تاکنون از غذای حضرتی متنعم نشده‌اند حداکثر تا ظرفیت ۵ نفر، را خواهند داشت.
 
منبع:تسنیم

انتهای پیام//ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۵:۵۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
انشاالله که این گونه باشد که گوارای وجودشان