دانشگاه علوم پزشکی مازندران ایام نوروز در حوزه پیشگیری جدی‌تر وارد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  اسدی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در کارگروه ستاد تسهیلات سفر، با تاکید بر تشکیل گروه‌های مشترک با دستگاه‌های اجرایی متولی، گفت: در تعطیلات سال نو در حوزه پیشگیری با کنترل جدی تری باید ورود پیدا کنیم.

او خواستار تشکیل تیم‌های مشترک برای تبادل نظر و همکاری بیشتر با حوزه‌های مختلف شد و افزود: با توجه به فراگیری فضای مجازی، نرم افزار گوشی همراه برای دسترسی آسان و سریع گردشگران به مراکز بهداشتی و درمان استان توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران راه اندازی شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با توجه به اینکه هر ساله حجم زیادی از گردشگران، مازندران را برای سفر‌های نوروزی انتخاب می‌کنند تدابیری اندیشیده شده است تا افرادی که به خدمات پزشکی و درمانی نیاز دارند بتوانند به بهترین شکل از خدمات پزشکان خصوصی و پزشکان خانواده استفاده کنند.

اسدی گفت: افرادی که به دلیل بیماری نیازبه ارجاع سریع به مراکز درمانی دارند باید در کمترین بازه زمانی به نزدیکترین بیمارستان منتقل شوند.

او خواستار هماهنگی با همه مراکز درمانی سطح استان شد و گفت: بازدید از اماکن و رستوران‌ها اگرچه در طول سال انجام می‌شود، اما با توجه به حجم مسافران در تعطیلات نوروزی بازدید‌ها از این اماکن برای اطمینان از رعایت بهداشت باید افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.