یک استاد دانشگاه و مبلغ دینی گفت: ملت فهیم و انقلابی مشهد برای صیانت از کشور و اقتدار نظام جمهوری اسلامی با حضور در پای صندوق های رای ، بار دیگر عظمت خود را به جهانیان ثابت خواهند کرد.

شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی استفاطمه اله دادی استاد دانشگاه و مبلغ دینی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: مردم مشهد بار دیگر با تجربه ۴۰ساله انقلاب، این انتخابات را پرشورتر از هر سال برگزار خواهند کرد.

او تصریح کرد: بی تردید انتخاب فرد اصلح، در قاب نماینده مجلس شورای اسلامی باید دارای صلاحیت و شایستگی‌های لازم باشد.

این استاد دانشگاه با اشاره به آیه‌ی ۵۵ سوره حج که به صفات افراد ذی صلاح و با کفایت اشاره شده است گفت: لزوم برخورداری از علم، تعهد و امانتداری از نشانه‌های افراد دارای صلاحیت است.

اله دادی با اشاره به آیه ۴۱ سوره حج، افزود: طبق این آیه شریفه، اصلح کسی است که در مسیر بندگی خداوند و بر پایه‌ی ارزش‌ها، در همه ابعاد اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، و مقابله با ضد ارزش‌ها در جامعه گام بردارد.

او با بیان ویژگی‌های کاندید‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: فرد اصلح باید قصد خدمت داشته باشد و به کانون قدرت و ثروت متصل نباشد، و به دین، انقلاب، عزت و معیشت مردم اهمیت دهد.

این مبلغ دینی گفت: یک نماینده ضمن اینکه باید دلسوز مردم، به ویژه طبقه محروم باشدو برای آن‌ها کار کند؛ باید مومن و شجاع باشد تا بتواند قدرت ملت را در سایه ارزش‌های انقلابی حفظ کند.

اله دادی افزود: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باید مخالف فساد و افشاگری باشد و مورد طمع دشمنان قرار نگیرد.

او با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: تاکید بر جوان گرایی در انتخابات نباید صرفا بهانه‌ای برای حضور افراد کم سن و سال باشد؛ این یک برداشت سطحی از جوانگرایی است بلکه جوانان کارآمد باید تحسین و ترغیب شوند.

این مبلغ دینی گفت: مجلس شورای اسلامی نیازمند به نیرو‌های جوان، دانا، مومن، مسلط به دانش کاربردی و داشتن تفکر مولد محوراست.

انتهای پیام//ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.