به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی کانال رسمی سامانه همتا با انتشار پیامی اعلام کرد که سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا راه اندازی شده است. متن پیام منتشر شده به این شرح است:
کاربران گرامی از این پس میتوانند با مراجعه به سایت همتا به آدرس hamta.ntsw.ir (http://hamta.ntsw.ir/)، از قسمت "ثبت و پیگیری مشکلات" با وارد کردن شماره تلفن دارای مشکل و شناسه (IMEI)های دستگاه، به صورت آنی از مشکل رجیستری گوشی خود مطلع شده و راهنماییهای کامل و جامعی را برای حل مشکل به وجود آمده دریافت کنند.
این سیستم به صورت کاملاً هوشمند و در تمامی ساعات شبانه روز و هفت روز هفته در دسترس کابران عزیز میباشد تا بتوانند مشکلات مربوط به رجیستری گوشی خود را به راحتی و در کمترین زمان ممکن بررسی و حل کنند.
همچنین برای بهبود و ارتقاء این سیستم میتوانید تجربه استفاده خود را به ایمیل hamtainfo@ntsw.ir ارسال نمایید.
انتهای پیام/