فرماندار سنندج گفت: روز دوم اسفند و برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۵۳ شعبه و صندوق اخذ رای در شهرها و روستاهای این شهرستان برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدابراهیم زارعی فرماندار سنندج گفت: در مجموع از این تعداد، ۱۴۷ صندوق اخذ رای شهری و ۱۰۶ صندوق اخذ رای روستایی است تا مردم بتوانند آرای خود را به سهولت به صندوق ها ریخته و مشارکت خود در انتخابات را اعلام کنند.

او با بیان اینکه از تعداد صندوق‌های اخذ رای شهری ۱۳۹ صندوق ثابت و هشت مورد نیز سیار است، افزود: در مجموع ۱۴۳ صندوق در سنندج و در شهرهای شویشه و حسین‌آباد نیز هر کدام ۲ صندوق ثابت و سیار شهری دایر می‌شود.

فرماندار سنندج تعداد شعب و صندوق‌های اخذ رای روستایی ثابت و سیار را به ترتیب ۳۸ و ۶۸ مورد اعلام کرد و یادآور شد: ۴۲ شعبه روستایی در بخش مرکزی و در بخش‌های سیروان و حسین‌آباد نیز هرکدام ۱۷ و بخش کلاترزان ۳۰ شعبه مستقر خواهد شد.

زارعی اضافه کرد: تعداد شعب اخذ رای در روستاهای شهرستان سنندج ۳۵ شعبه بود که ۱۰ شعبه مربوط به بخش مرکزی، چهار شعبه بخش سیروان، حسین‌آباد ۱۰ شعبه و کلاترزان هم ۱۱ شعبه است.

او با بیان اینکه حدود پنج هزار عوامل اجرایی کار انتخابات را در این شهرستان انجام می‌دهند، گفت: ۳۹۰ هزار تعرفه رای برای روز انتخابات در این شهرستان ذخیره و براساس نیاز در اختیار شعب قرار می‌گیرد.

فرماندار سنندج آمار افراد واجدین شرایط رای دادن را در این شهرستان ۳۸۶ هزار و ۳۸۹ نفر اعلام کرد و افزود: روز پنجشنبه صندوق‌ها به شعب اخذ رای ارسال خواهد شد و آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در این شهرستان وجود دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.