مدیرکل ارتباطات استان سمنان گفت: اپراتور‌ها نسبت به ایجاد و تقویت پوشش شبکه ارتباطی سیار در شهرها اقدام کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید یاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: اپراتور‌ها بر اساس مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، نسبت به ایجاد پوشش شبکه سیار در شهرها، روستا‌های بالای بیست خانوار و جاده‌های اصلی و توسعه و به روزرسانی براساس آخرین وضعیت اعلامی از سوی نهاد‌های مرتبط اقدام کنند.

او با اشاره به بررسی برخی موانع و مشکلات ارتباطی استان و پایش پوشش ارتباطی مستمر روستا‌ها و جاده‌های استان سمنان افزود:  پس از بررسی موانع، اپراتور‌ها موظف شدند موانع مربوط به پوشش ارتباطی در جاده‌ها و مناطق روستایی استان را طبق تعهدات پروانه‌ای قبل از شروع مسافرت‌های نوروزی رفع کنند.

حسن‌پور بیان با بیان اینکه تلاش اپراتور‌ها عمل به تعهدات است، اظهار داشت: با توجه به گستردگی استان سمنان ممکن است نقاطی وجود داشته باشد که در تعهد هیچ یک از اپراتور‌ها نباشد، اما قطعا نقاط اصلی و گردشگری استان در پوشش کامل ارتباطی قرار می‌گیرد.

او بیان کرد: پوشش ارتباطی جاده‌ها و مراکز گردشگری استان سمنان به طور مستمر در حال پایش و شناسایی نقاط دارای مشکل و رفع آن است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: نگرانی در زمینه پوشش ارتباطی در نقاط اصلی و گردشگری استان وجود ندارد و مسافران نوروزی از پوشش ارتباطی مطلوب در سراسر استان در نوروز برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.