تمایل کلوپ برای جذب ستاره کلیدی وردربرمن

نمایندگان لیورپول برای زیر نظر گرفتن عملکرد ستاره تیم فوتبال وردربرمن راهی آلمان شدند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، میلیوت راشیکا مهاجم وردربرمن مورد توجه یورگن کلوپ قرار گرفته و سرمربی لیورپول برای تماشای بازی‌های این مهاجم، نمایندگان سرخ‌ها را به آلمان فرستاده است. راشیکا دومین بازیکن شاغل در بوندسلیگا است که در این فصل مورد توجه کلوپ قرار گرفته و سرمربی قرمز‌ها پیش از این برای  جذب تیمو ورنر مهاجم گلزن لایپزیگ تمایل نشان داده بود.

 

ژردان شقیری در پایان فصل آنفیلد را ترک خواهد کرد و کادرفنی این تیم قصد دارد جای خالی مهاجم سوئیسی خود را پر کند. شقیری تنها در ۶ بازی این فصل برای تیمش به میدان رفته و در حضور ستاره‌هایی مانند اوریگی، صلاح، مانه و فیرمینیو فرصت چندانی به او نمی‌رسد.  

سویا و رم در نقل و انتقالات زمستانی با قراردادی قرضی خواهان جذب شقیری شدند، اما باشگاه انگلیسی این پیشنهاد‌ها را نپذیرفت. با این وجود به نظر می‌رسد کلوپ در پایان فصل با جدایی بازیکن سوئیسی تیمش موافقت کند.


بیشتر بخوانید: انتقاد جیمی کاراگر از عملکرد خط میانی لیورپول


براساس گزارش نشریه آلمانی بیلد، لیورپول به باشگاه وردربرمن پیشنهاد معاوضه شقیری و راشیکا را مطرح کرده است. بند آزادسازی قرارداد راشیکا حدود ۳۵ میلیون پوند است. این مهاجم ۲۳ ساله در ۱۸ بازی این فصل ۷ بار دروازه حریفان را باز کرده است.  

قبل از لیورپول، استون ویلا در ژانویه خواهان جذب راشیکا شده بود، اما قیمت بالای این مهاجم اهل یوگوسلاوی باعث شد انتقال او به ویلا پارک منتفی شود.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار