رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود:فضاهایی برای تردد خودروها در شهر ایجاد شد اما همین موضوع منجر شد که معابری که می توانست دراختیار دوچرخه سواری ، پیاده روی و حمل ونقل پاک باشد امروز در اختیار خودروهای شخصی است.
او با بیان اینکه این رویکرد باید تغییر پیدا کند، ادامه داد: در کلانشهرها این رویکرد آغاز شده است. همچنین اجرای طرحهایی مانند طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا برای کاهش تردد خودروهای شخصی است.
سردار مهماندار ادامه داد:اگر بخواهیم میزان حمل و نقل شخصی کاهش پیدا کند و مردم ترغیب به استفاده از دوچرخه سواری، حمل و نقل عمومی و ... شوند، باید هزینهی استفاده از خودروی شخصی را بالا ببریم.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت:باید زمان دوچرخه سواری و استفاده از حمل ونقل عمومی افزایش یابد و تردد خودروهای شخصی نیز کمتر شود.
انتهای پیام/
بهتره پول ماشین رو که الان حدودا سه برابر میگیره دولت بازم گشنه هست
شما پول ماشین رو 5برابر کنین ماشین هم ندین به مردم خیلی خیلی بهتره
چطوریه که فصلی 20 روز اجازه تردد دارن عوارض کامل میگیرین
مشیه پول ماشین رو بگیرین خودشون ندین
مردم ما اینقده بدبخت هستن که به طرحهای شما تن بدن
من صبح ها از میدون انقلاب تا انتهای کارگر تاکسی به زور گیرم میاد چه برسه به اتوبوس خلوت که بشه سوار شد