کمیته بررسی صلاحیت نامزد‌های ریاست فدراسیون فوتبال این روز‌ها مشغول بررسی نهایی پرونده کاندیدا‌ها است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کمیته بررسی صلاحیت نامزد‌های انتخاباتی فدراسیون فوتبال از دوشنبه این هفته مشغول بررسی صلاحیت افرادی است که برای پست ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون ثبت نام و برای ریاست ۱۰ و هیئت رئیسه ۵ فرم معرفی نامه از سوی اعضای مجمع را به دبیرخانه آن ارائه کرده اند.

۶ نامزد به نام‌های حبیب کاشانی، حیدر بهاروند، هدایت ممبینی، مهدی محمدنبی، عباس صوفی و محمد حسین قریب برای ریاست فدراسیون فرم‌های معرفی نامه ارائه کرده اند که ابراهیم شکوری (سرپرست دبیرکلی فدراسیون)، صفی الله فغانپور (مسئول امور حقوقی و قرارداد‌های فدراسیون) و جعفر سمیعی (مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان) مشغول بررسی صلاحیت‌های آن‌ها هستند.

با توجه به اینکه طبق نامه سازمان بازرسی کل کشور فعالیت نفرات بازنشسته در پست ریاست و نایب رئیسی اول تا سوم ممنوع است باید حیدر بهاروند را از جمع نفراتی که صلاحیت آن‌ها برای حضور در انتخابات تایید می‌شود، خارج کرد.


بیشتر بخوانید: چه نفراتی از حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال محروم شدند؟


هدایت ممببنی هم به دلیل تکمیل نبودن سوابق مدیریتی در آستانه رد صلاحیت است. البته او روز گذشته در جمع خبرنگاران اعلام کرد مشکل خاصی در این زمینه ندارد و به زودی مدارک خود را تکمیل خواهد کرد. ممبینی که روز گذشته از ریاست کمیته داوران فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شد و جای خود را به اسماعیل صفیری داد، این روزها مقبولیت خاصی در داخل فدراسیون ندارد و بعید به نظر می رسد او به جمع نامزدهای نهایی ریاست فدراسیون راه یابد.

شنیده می‌شود در مرحله اعلام تایید صلاحیت نهایی احتمال دارد در نهایت ۳ تا ۴ نفر بین نامزد‌های اصلی و نهایی ریاست فدراسیون فوتبال قرار بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار