رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از انصراف ۲۶ نفر از نامزد‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تا ساعت۱۳  و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه مورخه ۳۰ بهمن ۹۸ تعداد ۲۶ نفر از نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از مجموع ۱۱۵ نامزد تایید صلاحیت و لیست نهایی اعلام شده، انصراف داده و ۸۹ نفر از نامزدها در ۵ حوزه انتخابیه برای کسب ۷ کرسی مجلس رقابت می کنند. 

او افزود:  تا این لحظه هیچ یک از نامزد تایید صلاحیت شده جدید به لیست اسامی نامزدها اضافه نشده است و هرگونه گمانه زنی ها در این خصوص مورد تایید نیست. 

ندایی گفت: در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین، سرعین تعداد۴۱ نفر، پارس اباد، بیله سوار و اصلاندوز تعداد۱۷ نفر، خلخال و کوثر ۱۶ نفر، مشگین شهر۸نفر و گرمی ۷ نامزد  برای کسب حداکثر آرا رقابت می کنند. 

رئیس ستاد انتخابات استان از مدیران رسانه های رسمی و فعالان فضای مجازی استان خواست از هر گونه انتشار اخبار تایید نشده در خصوص انتخابات بپرهیزند و اخبار و اطلاعات مربوط به روند برگزاری و نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از طریق این ستاد در اختیار رسانه های رسمی استان قرار خواهند گرفت. 

ندایی افزود: نامزدهای انتخابات مجلس تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه مورخه یک اسفند فرصت دارند برنامه های تبلیغاتی خود ادامه دهند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار