طباطبائیان از برگزاری جشنواره توانمندی صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی با حضور ۱۰۰ نفر از اعضای این صندوق‌ها در دامغان خبر داد.

جشنواره توانمندی صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی دامغان برگزار شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن طباطبائیان رئیس جهاد کشاورزی دامغان در مراسم جشنواره توانمندی صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی با بیان اینکه هدف از این مراسم توانمندسازی و انتقال تجربیات است، گفت: با این‌گونه اقدامات توانمندی تولیدی این صندوق‌ها در معرض دید عموم قرارگرفته و زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند.

او با بیان اینکه این جشنواره با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی دامغان برگزار شد، ابراز داشت: شش صندوق از شش روستای دامغان در این مراسم حضور داشتند.

رئیس جهاد کشاورزی دامغان بابیان اینکه این صندوق‌ها می‌توانند نقش مهمی در راستای ر فع نیاز‌های حمایتی جامعه زنان روستایی ایفا کنند، ابراز داشت: هدف از برگزاری چنین رویداد‌هایی نیز افزایش اشتغال در حوزه صنایع خرد و خانگی و ارتقای مهارت‌های فردی و اجتماعی است.

طباطبائیان ضمن بیان اینکه وجود صندوق‌های خرد زنان روستایی راهی برای ماندگاری روستاییان و جلوگیری از مهاجرت آن‌ها به شهر‌ها است، اضافه کرد: قطعاً با توانمند شدن بانوان و رونق گرفتن صنایع کوچک در روستا‌ها شاهد بهبود وضعیت اقتصادی و افزایش اشتغال نیز در جامعه خواهیم بود لذا این جلسات فرصتی برای انتقال تجربیات محسوب می‌شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار