رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال ایران گفت: مجلس تاکنون گام مهمی برای ورزش برنداشته و انتظار می رود در دوره آتی نگاهش به این بحث تغییر کند.

محمد صادق درودگر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما همیشه در معرض انتخاب هستیم و  همیشه هم فردی که سابقه ایده آلی داشته است در قیاس با یک فرد متوسط برای آینده هم شرایط بهتری  خواهد داشت. به همین دلیل ما باید حضور پرشوری در انتخابات پیش رو داشته باشیم و بهانه ای دست دشمنان مان ندهیم.

او درباره نقشی که نمایندگان مجلس می توانند در پیشبرد امور ورزش کشورمان ایفا کنند، اظهار داشت: من بعید می دانم در دوره جدید هم نگاه مجلس به ورزش تغییر کند. تاکنون که نمایندگان مجلس گام مهمی برای ورزش برنداشته اند و ما انتظار داریم به این بخش هم نگاه ویژه و جدیدی شود. اگر مجلس می خواهد به ورزش کمک کند باید راه های درآمدزایی روی آن را نبندد.  


بیشتر بخوانید: نصیرزاده: هر ایرانی وظیفه دارد در انتخابات مجلس شرکت کند


رئیس سازمان اقتصادی فوتبال ایران در ادامه تصریح کرد: در دوره‌های قبلی شاهد بودیم که نمایندگان مجلس جای اینکه شرایطی را برای تسهیل درآمدزایی در بخش ورزش ایجاد کنند، حتی دستگاه‌های دولتی را از کمک مالی به ورزش منع کرده اند که این موضوع بزرگ‌ترین آفت ورزش ایران است. به هر حال مجلسی که نمره اش ۴۰ باشد از مجلسی با نمره ۳۰ بهتر است. به همین دلیل حضور مردم پای صندوق‌ها مانند نمره دادن به انتخابات مجلس است وهرچه این نمره بالاتر باشد، انتظار می‌رود کیفیت کار نمایندگان هم بالاتر برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار