استاندار کرمانشاه بابیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات مایه عزت و اقتدار کشور است، گفت : حضور مردم در انتخابات یاس و نامیدی دشمنان را به دنبال دارد.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : حضور پرشور مردم در این انتخابات نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب می‌کند.

او با تاکید بر رعایت نظم و انضباط شعبه‌های اخذ رای گفت : نمایندگان فرماندار به عنوان مدیران صف اجرایی با دقت خاصی در اجرای نظم در شعبه‌های اخذ رای برای رضایتمندی مردم تمام تلاش خود را بکار گیرند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر پایبندی به قانون و رعایت بی طرفی گفت: علاوه بر هیات‌های اجرایی و نظارت مردم نیز براین انتخابات نظارت خاصی دارند که باید رضایتمندی آنان را جلب کرد.

بازوند گفت: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی کشور است که باید از آن پاسداری کنیم.

فرماندار جوانرود نیز با بیان اینکه ۶۹ شعبه اخذ رای برای برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان پیش بینی شده است، گفت: از این تعداد ۴۳ شعبه ثابت شهری، ۲۵ شعبه سیار روستایی و یک شعبه سیار شهری است.

رستگار یوسفی افزود: هم اکنون تمام مقدمات برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان جوانرود فراهم است و مشکلی برای برگزاری این رویداد مهم سیاسی وجود ندارد.

او افزود: شاهد شور و شوق مردم همیشه در صحنه شهرستان جوانرود برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رای هستیم.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.