به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا و روز زن، همایشی با حضور ۲۰۰ نفر از بانوان خیر همیار کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس برگزار شد.

تقدیر از بانوان خیر کمیته امداد امام خمینی (ره) / رتبه نخست فارس در جمع آوری صدقات

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بذر افشان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان فارس اظهار کرد: از ظرفیت بانوان خیر همیار به صورت ویژه استفاده می‌کنیم و بیشتر افرادی که تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، زنان بی سرپرست و زیر ۵۰ سال هستند.

او با بیان به مشکلات این افراد اضافه کرد: اکنون به دنبال یک مجمع بزرگ بانوان خیر هستیم، تا بتوانیم با خیرین نیکو کار راحت‌تر مشکلات را مطرح و حل کنیم.

شکل گیری مجمع ۱۰ هزار نفری بانوان خیر در استان فارس

مدیر کل کمیته امداد استان فارس با اشاره به اینکه این ابتکار از استان فارس است و قدم‌های بزرگی بر داشته شده است، تصریح کرد: استان فارس در حوزه‌های تامین مسکن محرومان، تهیه جهیزیه، مشارکت‌های اولیه مردمی مانند جشن عاطفه‌ها و همچنین جذب اکرام ایتام رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است که در این مجموعه افراد با عقاید و افکار مختلف، برای رسیدن به یک هدف آن هم دستگیری از نیازمندان دور هم جمع می‌شوند.

بذر افشان بیان کرد: همچنین مهم‌ترین هدف ما در کنار این خدمات این است که بتوانیم افکار عمومی را به تلاش‌های بانوان خیر با کمیته امداد معطوف کنیم.

او افزود: صدقات فارس در حدود ۴ سال به بیش از ۳۰ میلیارد تومان رسید.

مدیر کل کمیته امداد فارس از فعالیت‌های خوب این حوزه خبر داد و گفت: در طی ۳۷ سال رشد صدقات به ۱۵ میلیارد رسید، که می‌توان گفت در حدود ۴ سال این صدقات در استان فارس به بیش از ۳۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

بذرافشان همچنین در بحث اکرام ایتام اظهار کرد: از سال ۷۴ تا به امروز ۲۶ میلیارد تومان و از سال ۹۴ تا ۹۸ در این بازده زمانی که با توجه به همین ابتکار است، جمع آوری صدقات به ۶۸ میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار