مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

نقص فنی خودرو سواری ۲۰۶ را به آتش کشید/کلاهبرداران شمش های طلای تقلبی در مهاباد دستگیر شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مهمترین حوادث امروز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شمش‌های طلا تقلبی

سرهنگ برزو تجاری فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در پی کسب خبری مبنی بر معامله شمش‌های طلا در مهاباد رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی، محل فعالیت متهمان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه مورد بازرسی قرار گرفت، افزود: در بازرسی از محل و داخل خودرو، ۲۴ عدد شمش طلای یک کیلو گرمی کشف شد که برابر اعلام کارشناسان شمش‌های طلا تقلبی بوده و صاحب آن قصد کلاهبرداری و فروش آن به عنوان طلای اصلی را داشته است.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه در این رابطه ۲ خودرو سواری توقیف و ۳ متهم دستگیر شدند، اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

خودرو سواری پژو در مهاباد طعمه حریق شد

رحمان احمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: دیشب حوالی ساعت ۲۳ یک خودرو پژو ۲۰۶ در کوی موکریان مهاباد آتش گرفت که با تماس به موقع شهروندان نیرو‌های سازمان سریعا به محل اعزام شده و مانع از پیش روی آتش به مخزن سوخت گاز و بنزین شدند.

او با اشاره به اینکه خودرو مذکور در اثر اتصال سیم کشی طعمه حریق شد، افزود: خوشبختانه این رویداد تلفات جانی و مالی زیادی در پی نداشت.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد از شهروندان خواست با بررسی فنی همیشگی ضمن پایش مکانیکی خودرو از بروز رخداد‌های ناخواسته جلوگیری کنند.

سازمان آتش نشانی مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق را انجام می‌دهد.

انحراف وانت بار پیکان در منطقه بهارستان 

رحمان احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرستان مهاباد گفت: امروز عصر بر اثر بارش برف، عدم دید کافی و لغزندگی جاده یک وانت بار پیکان در منطقه بهارستان خیابان کویستان  از مسیر منحرف و به داخل جوی آب سقوط کرد.

او با بیان اینکه یک گروه امدادی از نیرو‌های سازمان بلافاصله به محل اعزام و راننده خودرو را نجات دادند، اضافه کرد: خودروی وی با جرثقیل از داخل جوی آب کشیده شد.

احمدی تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت، ولی به ماشین مذکور خساراتی وارد شده است.

او در ادامه گفت: در چند روز اخیر که با بارش برف همراه بوده است، ساکنان این محله چندین بار شاهد رخ دادن حادثه هایی از این دست بوده اند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.