در عملیات کمین نیرو‌های امنیتی عراق، مسئول نیروی ضربت گروه تروریستی داعش در استان الانبار بازداشت شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه‏، بر اساس گزارش‌های سازمان‌های اطلاعاتی عراق نیرو‌های امنیتی موفق شدند مسئول «نیروی ضربت» گروه تروریستی داعش را در شهر هیت در استان الانبار بازداشت کنند.

زید الطائی، خبرنگار العراقیه‏، گزارش داد در عملیات نیرو‌های اطلاعات نظامی عراق، مسئول نیروی ضربت داعش پس از بازگشت به عراق از خارج این کشور در عملیات کمین لشکر هفتم و با همکاری نیرو‌های ۲۹ پیاده نظام عراق بازداشت شد‏، این عملیات دومین عملیات اطلاعاتی طی یک هفته گذشته به شمار می‌رود.

سرتیپ یحیی رسول رئیس اطلاع‌رسانی وزارت دفاع عراق در مصاحبه با خبرنگار العراقیه گفت: این عملیات پیش‌دستانه بر اساس گزارش‌های سازمان اطلاعاتی صورت گرفت که نتایج بزرگ و مثبتی داشت و باعث نابودی روحیه عناصر باقیمانده داعش شده و حاوی این پیام است که سازمان‌های اطلاعاتی عراق مراقب هر گونه رفتار عناصر باقیمانده داعش هستند.

خبرنگار العراقیه افزود: این عملیات در شهر هیت در استان الانبار انجام شد و مسئول نیروی ضربت داعش بر اساس ماده چهار تروریسم عراق تحت پیگیرد مقامات قضایی عراق بود.

این خبرنگار اضافه کرد: تروریست بازداشت‌شده مسئول اداری تامین بودجه گروه‌های تروریستی در کرکوک بود و بازداشت او بر اساس اطلاعات دقیق درباره محل دقیق حضور وی صورت گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار