مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۸ تن چوب جنگلی قاچاق در آستانه‌اشرفیه

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: ماموران انتظامی حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون حامل بار چوب مشکوک شدند، آن را متوقف و در بازرسی از آن ۸ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

او با بیان اینکه در این راستا متهم ۴۸ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی چوب‌های کشف شده را ۱۶۰ میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه پلیس همواره با افرادی که مبادرت به غارت سرمایه ملی کشور می‌کنند برخورد قانونی خواهند کرد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق سیم برق و کابل مخابرات در صومعه‌سرا

سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا گفت: سارق سیم برق و کابل مخابرات با ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد.

او افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل مخابرات در سطح شهرستان صومعه‌سرا، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا با بیان اینکه ماموران انتظامی حین گشت‌زنی فردی را در حال جمع کردن سیم‌های بریده شده در نزدیکی یک تیر برق مشاهده کردند، اظهار داشت: پس از بررسی به عمل آمده مشخص شد فرد مورد نظر سارق است و دستگیر شد.

سرهنگ کوهستانی با اشاره به اینکه در محل دستگیری متهم ۵۰ متر سیم برق سرقتی کشف شد ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت سیم برق و کابل مخابرات در سطح شهرستان صومعه‌سرا و فروش وسایل سرقتی به یک مالخر اعتراف کرد.

او تصریح کرد: مالخر این پرونده در یکی از شهر‌های همجوار شناسایی شده و اقدامات برای دستگیری این فرد در حال انجام است.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا با اعلام اینکه سارق ۳۴ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست: ضمن توجه و رعایت هشدار‌های انتظامی در بحث پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.