فرماندار مهران گفت:بیش از ۲۰ هزار نفر در مهران واجد شرایط رای هستند

بیش از ۲۰ هزار نفر در مهران واجد شرایط رای هستند

اسدقاسمی فرماندار مهران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت :حضور پرشور مردم مهران در ستاد نامزد‌ها نوید برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری را در این شهرستان مرزی می‌دهد.

او افزود : از زمان شروع تبلیغات تاکنون هیچ مشکل حاشیه‌ای یا امنیتی در این شهرستان برای نامزدها، هواداران، مردم و مسوولان ایجاد نشده است.

قاسمی اضافه کرد:جلسات متعددی با اعضای ستاد انتخابات و همچنین بزرگان و معتمدان شهرستان مهران از ایلات و طوایف و تیره‌های مختلف ساکن در این منطقه برای دعوت مردم به حضور گسترده در این انتخابات برگزار شده است.

او  بیان کرد: حدود ۷۰۰ نفر در شهرستان مهران مسئولیت برگزاری انتخابات را بر عهده دارند

قاسمی ادامه داد:۳۱ صندوق برای دریافت آرای مردم شهرستان مهران در نظر گرفته شده که از این تعداد ۱۴ صندوق ثابت شهری، ۷ صندوق ثابت روستایی و ۱۰ صندوق نیز سیار روستایی و عشایری است.

او افزود:بر اساس آمار ثبت احوال واجدان شرایط رای شهرستان مهران از جمعیت ۲۹ هزار و ۷۰۰ نفری شهرستان مهران بیش از ۲۰ هزار نفر از آن‌ها واجد شرایط رای هستند.

فرماندار مهران گفت :با توجه به اینکه برخی از مردم استان از سایر شهرستان‌ها در روز جمعه به زیارت حرم مطهر امازاده علی صالح (ع) واقع در بخش صالح آباد از توابع شهرستان مهران می‌آیند احتمال وجود آرای شناور شهرستان مهران دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.