سرپرست فرمانداری ویژه دزفول تعداد واجدین شرایط رای دادن در این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید بن عباس سرپرست فرمانداری ویژه و رئیس حوزه انتخابیه دزفول گفت: در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخاباتی شهرستان دزفول، ۳۱۵ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در بخش‌های مختلف شهرستان در نظر گرفته شده است.

او افزود: تعداد ۳۴۶ هزار و ۸۴۱ نفر در شهرستان دزفول واجد به شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۵۱ درصد آقایان و ۴۹درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

بن عباس اظهار داشت: تعداد رای اولی‌های حوزه انتخاباتی شهرستان دزفول ۸هزار و ۲۰۰نفر است که از اسفند امسال وارد عرصه انتخابات سیاسی خواهند شد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول تصریح کرد: تعداد ۶۱ نفر در حوزه انتخاباتی این شهرستان، داوطلب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدند که از این تعداد ۳۵نفر توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شده که در حال حاضر با کناره گیری افراد زیادی از دور رقابت، ۱۹ نفر داوطلب، جهت تصاحب کرسی خانه ملت در مقابل آرا مردمی مانده اند.

رئیس حوزه انتخابیه دزفول در پایان در خصوص تخلفات انتخاباتی گفت: تمامی مقررات و ضوابط انتخاباتی فصل تبلیغات داوطلبان به صورت کتبی و شفاهی به آنان ابلاغ شده و درصورت انجام هرگونه تخلف، کمیته رسیدگی و پیشگیری از جرائم انتخابات پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار