مسئول مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با تلاش راهداران ۹۹ راه روستایی مسدود در استان زنجان بازگشایی شد.

بازگشایی ۹۹ راه روستایی مسدود در زنجان/۳۵ روستا همچنان در محاصره برفمسئول مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، به وضعیت راه ها‌ی ارتباطی روستایی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: به علت بارش شدید برف و کولاک راه ارتباطی بیش از ۱۳۰ روستا در استان زنجان مسدود شده بود که با تلاش راهداران راه ارتباطی ۹۹ روستا بازگشایی شده است.

او اظهار کرد: در حال حاضر راه ارتباطی ۳۵ روستا در استان زنجان همچنان مسدود است که بیشتر محور‌های روستایی مسدود مربوط به شهرستان زنجان، ابهر و ایجرود است.

محمدی گفت: راهداران با تمام توان در تلاش هستند راه‌های ارتباطی روستایی مسدود را باز کنند ولی تداوم کولاک در برخی مناطق باعث افزایش تعداد مسدودی راهها می‌شود.

او از رانندگان خواست برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱ و نرم‌افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه ۱۸۱۶ تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.
 
انتهای پیام/ن
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.