اعلام حمایت ترامپ از میزبانی لس آنجلس از المپیک ۲۰۲۸

رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد دولت فدرال به طور کامل از میزبانی بازی‌هایی المپیک ۲۰۲۸ در شهر لس آنجلس حمایت می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا وعده داد که دولت فدرال از میزبانی المپیک تابستانی ۲۰۲۸ در شهر لس آنجلس به طور کامل حمایت خواهد کرد. این در حالی است که او همواره این شهر را برای جمعیت بالای بی خانمانانش مورد انتقاد قرار داده است.

رئیس جمهور آمریکا در جلسه‌ای با حضور کمیته‌های المپیک و پارالمپیک که وظیفه سازماندهی بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ را بر عهده دارند، سندی را در خصوص حمایت دولت فدرال از میزبانی شهر لس آنجلس امضا کرد. چندین مقام دولت فدرال از جمله سرپرست وزارت امنیت میهن در این جلسه ترامپ را همراهی کردند.

ترامپ در سال ۲۰۱۷ نیز از شهر لس آنجلس برای میزبانی بازی‌های المپیک حمایت کرد، اما به طور کلی او از منتقدان جدی شهر‌های لس آنجلس و کالیفرنیا است و از مقامات دموکرات این شهر‌ها برای جمعیت بی خانمان‌ها و حمایت از سیاست‌های که از مهاجران غیرقانونی حمایت می‌کند، انتقاد کرده است.

ژاپن میزبان المپیک تابستانی ۲۰۲۰ است. ترامپ پیشتر اعلام کرد که از سوی شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن برای شرکت در مراسم این بازی‌ها دعوت نامه دریافت کرده است، اما هنوز مشخص نیست دعوت او را بپذیرد. پاریس پایتخت فرانسه نیز میزبانی بازی‌های المپیک سال ۲۰۲۴ را برعهده دارد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار