استاندار کرمانشاه گفت : ۳۲ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و انتظامی کار برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در استان برعهده دارند.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : هم اکنون کلیه عوامل آمادگی کامل را برای برگزاری انتخاباتی سالم دارند و در مجموع یک هزار و ۵۸۵ شعبه اخذ رای به جمع آوری آرامی مردمی اختصاص یافته است.

او گفت : در استان کرمانشاه در مجموع یک میلیون و ۵۴۶ هزار تن واجد شرایط رای هستند که واجدان شرایط این دوره نسبت به دور قبل، به میزان ۲ و چهار دهم درصد رشد داشته است.

استاندار کرمانشاه گفت: امسال در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۵۹ هزار رای اولی داریم که تمامی افرادی که متولد ۲ اسفند ۱۳۸۰ و ماقبل آن هستند می‌توانند در این دوره رای دهند.

بازوند افزود: ان شاالله در روز جمعه با حضور پرخیر و برکت مردم شاهد برگزاری انتخابات خوبی در سایه سلامت و بی طرفی کامل با عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی خواهیم بود و به مردم استان این اطمیمنان خاطر را می‌دهیم مطمئتن باشند از امانتی که دست عوامل اجرایی می‌دهند و به عنوان حق الناس است، صیانت می‌کنیم و در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

او افزود: انتخابات برای نظام عزت‌آفرین و اقتدارآفرین است و می‌تواند باعث یاس و ناامیدی در دشمن شود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.