برگزاری دوره بازآموزی نجاتگران طرح ملی امدادونجات

دوره بازآموزی نجاتگران طرح ملی امدادونجات نوروز ۹۹ در کرمانشاه برگزار می شود .

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه از برگزاری دوره بازآموزی نجاتگران ویژه طرح ملی امدادونجات نوروز ۹۹ خبر داد.

او گفت : با توجه به در پیش بودن طرح ملی امداد و نجات نوروزی و ضرورت آمادگی نیرو‌های امدادی و تیم‌های عملیاتی برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر در طرح ملی امدادونجات نوروزی سال۹۹، همچنین ارتقای توان عملیاتی و سطح یادگیری و مهارت امدادگران و عوامل دخیل در این طرح در پاسخگویی به موقع حوادث و سوانح، دوره بازآموزی ویژه نجاتگران طرح ملی امدادونجات نوروز برگزار می‌شود.

او افزود: در این دوره مباحث آموزشی از جمله آموزش‌های تئوری و کارگاه‌های عملی در زمینه‌های ارزیابی اولیه و ثانویه، تثبیت فیزیکی مصدوم، تثبیت صحنه، تثبیت خودروی تصادفی، حمل مصدوم، رهاسازی و ارزیابی صحنه خودرو به عوامل پایگاه‌های امدادونجات جاده‌ای به صورت بازآموزی ارائه می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: دوره بازآموزی طرح ملی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در چند مرحله برگزار خواهد شد.

او افزود: در طرح امداد و نجات نوروز ۹۹ یک هزار نجاتگر از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۲۰ فروردین ماه در ۲۳ پایگاه امداد و نجات بین شهری استان فعالیت خواهند کرد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار