رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: ١٣٨٩ شعبه أخذ رای در سطح استان گلستان وجود دارد که در افزایش تعداد شعبه‌ها با رشد ٤ درصدی مواجه بودیم.

رشد ٤درصدی شعبه‌های أخذ رای در استان گلستانبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا چراغعلى رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با اشاره به آخرین وضعیت روند انتخابات در این استان؛ اظهار کرد: در استان گلستان، ٤١٢ نفر در انتخابات مجلس شوراى إسلامى ثبت نام کردند که ١٨٣ نفر از آنها در حال رقابت با یکدیگر هستند.

او ادامه داد: حدود ١ میلیون و ٣٤٧ نفر از. أفراد در استان گلستان واجد شرایط رای دادن و بیش از ٧١ هزار نفر هم رای اولی هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: یک هزار و ۳۸۹ شعبه أخذ رای در سطح استان گلستان وجود داردکه در افزایش تعداد شعبه‌ها با رشد ٤ درصدی مواجه بودیم.

چراغعلى یادآور شد: برای برگزاری انتخابات در مناطق صعب العبور، از ستاد انتخابات و وزارت کشور، بالگرد درخواست کردیم تا أفراد ساکن در مناطق کوهستانی برای برگزاری انتخابات دچار مشکل نشوند.

او یادآور شد: همچنین فردا نشست سیاسی با حضور احزاب و گروه‌های دیگر برگزار مى شود تا موضوعات لازم و مهم به احزاب گزارش داده شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان خاطرنشان کرد: مشارکت کار جمعی است و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در انتخابات مسئول هستند.

انتهاى پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار