سرپرست اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان: استقبال کردستانی‌ها از اکران فیلم‌های جشنواره فجر نسبت به پارسال سه برابر بود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبیداله رستمی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در جلسه شورای فرهنگ عمومی کردستان به مهمترین برنامه‌های فرهنگی و هنری استان و استقبال مردم از این برنامه‌ها در ایام دهه مبارک فجر و در یک ماه اخیر اشاره کرد و گفت: شرکت گسترده مردم در مراسم چلمین روز شهادت سردار سلیمانی، رونمایی از پوستر جشنواره مولودی خوانی هه تاو و افتتاح پنج کانون فرهنگی و هنری مساجد از جمله برنامه‌های فرهنگی در استان بوده است.

او از دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری استان را اکران همزمان فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سینما بهمن سنندج اعلام کرد و گفت: نسبت به سال گذشته سه برابر استقبال عمومی از فیلم‌های این جشنواره شد.

رستمی با بیان اینکه سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز نواحی حاشیه شهر سنندج فیلم‌های بخش کودک و نوجوان این دوره از جشنواره را تماشا کردند، افزود: هزینه برگزاری مراسم افتتاح این جشنواره به سیل زدگان سیستان و بلوچستان اهدا شد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان یادآور شد: جنگ بزرگ موسیقی با عنوان دیاری ریبندان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اهدای کتاب به ۴۱ کتابخانه روستایی استان و اقدام برای تحت پوشش بیمه قرار گرفتن ۲۰۴ فعال قرانی از دیگر برنامه‌های این اداره کل است.

او اضافه کرد: آغاز عملیات احداث سینما سقز، برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و جشنواره میراث و رسانه هم از دیگر برنامه‌های اجرا شده یک ماه اخیر در استان کردستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.