معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت : ۴۲ پروژه گردشگری امسال به بهره‌برداری رسید و ۸۴ موافقت اصولی برای طرح‌های گردشگری در این اداره کل صادر شده است.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،اصغر رشنو معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت : با توجه به همدلی و همکاری که در استان وجود دارد، فضا برای حضور سرمایهگذاران در استان فراهم است.

او با بیان اینکه ما باید از فرصت رویداد بین المللی گردشگری روستایی و اکوتوریسم کرمانشاه ۲۰۲۰ نهایت بهره برداری را بکنیم، گفت : هر هفته جلسه بررسی طرح‌های سرمایه گذاری گردشگری در این اداره کل برگزار می‌شود و به طور میانگین هر هفته ۱۰ تا ۱۵ موافقت اصولی صادر می‌شود.

رشنو افزود: احداث نمایشگاه‌های دائم صنایع دستی در سطح کرمانشاه را اتفاق بسیار خوبی برای توسعه بازار فروش صنایع دستی استان خواهد بود که پس از بهره برداری می‌تواند تحول آفرین باشد.

معاون سرمایه گذاری کرمانشاه گفت: امسال تعهد این اداره کل در برنامه توسعه استان بهره برداری از ۲۰ اقامتگاه بومگردی بوده است که ما تا پایان سال این عدد را به ۵۰ مورد خواهیم رساند که کار بسیار بزرگی خواهد بود.

او گفت: در حوزه مشاغل خانگی پرونده‌های بسیار زیادی داریم که در صورت تخصیص اعتبارات به ویژه در حوزه صنایع دستی استان کرمانشاه می‌تواند اشتغالزایی زیادی به دنبال داشته باشد.

رشنو افزود: از نیمه دوم سال که سامانه شکل گرفته است تا کنون ۸۴ مورد موافقت اصولی برای طرح‌های گردشگری استان کرمانشاه صادر شده که ۲۲ مورد آن منجر به صدور موافقت ایجاد شده است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.