مدیرکل دفتر سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در چارچوب قانون فراهم شده است.

محمدی مدیرکل دفتر سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور خبر داد و گفت: همه تمهیدات لازم که مجریان برگزاری انتخابات در چارچوب قانون باید انجام دهند، فراهم شده است.

او با بیان اینکه کار تبلیغات نامزد‌های انتخابات در حال انجام است، افزود: همه فرمانداران در همه شهر‌های مازندران زمینه را برای مشارکت حداکثری فراهم می‌کنند تا رقابت بین نامزد‌های انتخاباتی منجر به حضور و مشارکت حداکثری مردم شود.

محمدی گفت: اقدامات تبلیغاتی کاندیدا‌ها در چارچوب قانون بوده و همه ضوابط و ابزار‌ها برای انتخابات آماده است.

مدیرکل دفتر سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری افزود: شهرداران در نقاط مختلف شهر جا‌های مشخصی را برای تبلیغات نامزد‌ها تبیین و تعیین کردند تا پوستر‌ها و مطالب نوشتاری کاندیدا‌ها در آنجا درج شود.

او با بیان اینکه در ارتباط با حضور حداکثری مردم در انتخابات برنامه ریزی لازم انجام شده است، گفت: کاندیدا‌های انتخابات در فضای مجازی و کانال‌های پرمخاطب تبلیغات خود را انجام می‌دهند و خودشان هم کانال‌هایی را در فضای مجازی برای معرفی خود به مردم راه اندازی کردند.
 
 
انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.