فرنگی کار شیرازی با شکست مقابل حریف ازبک، راهی رقابت رده بندی شد.

محمد موسایی رییس هیات کشتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،گفت: در پیکار نیمه نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا، میثم دلخانی در وزن ۶۳ کیلوگرم مقابل المورات تاسمورادف دارنده مدال برنز المپیک و نقره و برنز جهان از ازبکستان با نتیجه ۹-یک شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

او اضافه کرد: میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر یوشیکی یامادا از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت و حال برای کسب نشان برنز مقابل یرنور فیتداخمتوف از کشور قزاقستان کشتی می‌گیرد.

بر طبق برنامه اعلامی پیکار‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، نفرات برتر پنج وزن نخست سه شنبه شب مشخص می‌شوند و مسابقات اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه برگزار می شود.

یثم دلخانی متولد ۱۶ دی ۱۳۷۵ در شهر شیراز است و در کارنامه خود مدال طلای پیکار‌های بین المللی جام تختی در بهمن ۹۸ در شیراز، نشان طلا ۲۳ سال جهان در بوداپست مجارستان ۲۰۱۹، مدال طلا زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا در اولان باتور مغولستان ۲۰۱۹ و برنز جوانان جهان و جوانان آسیا را دارد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار